mia-

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Mia - 11 januari 2011 10:34

Resultat!

 

 

-20 kilo

 



  

Några kilon till så ska jag upp på hästen.


Lyckades komma iväg till gymmet idag. 20 minuter på löpbandet. Sedan träna styrka och mage i varmbassängen.

Ojoj min mage. Lyckades hitta muskler som jag knappt visste att jag hade. Sköööööönt. Smärta!!!! Underbar smärta.


Underbar kännsla att klara av detta.

Jag fattar inte att jag verkligen har lyckats att gå ner 20 kilo. Då endast på 2 månader.


Ikväll blir det stallet. På med ridkläderna och ut o hjälpa Flisan.

Hoppas att hon får någon rolig ponny idag. 


Har inte så mycket mer inplanerat denna vecka. Bara massa träning.

Ska lägga in en högre växel denna vecka. Ska tillbaka till gymmet redan imorgon och se vad jag fixar. Ska även boka in en gymintroduktion. Var en del nya maskiner sedan jag tränade där sist. Lika bra att få någon som visar mig hur jag ska träna.


Hmm varför ska man bli så hungrig efter tränig. Suck... Åt en 1/3 bar dirkekt efter träningen sedan sista slurken med shake som jag inte fick i mig till frukost. Hmm tycker att det borde räcka en stund.

Jaja jag få allt klara mig till lunch nu! Så magen.... håll tyst!


Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards